All Categories
EN

Home>News>industria News

Antibiotici, antiinflamatori, è antibatterici devenu esse distinti prima, è e cunsequenze di l'abusu seranu assai gravi!

Tempu: 2020-07-27 Visite: 56

①Droga antibatterica: si riferisce à droghe chì ponu inibisce o tumbà i batteri è sò aduprati per prevene è trattà infezioni batteriche. I medicinali antibatterici includenu droghe antibatteriche sintetiche è antibiotici.

②Antibiotici: si riferisce à una classa di sostanze prodotte da batteri, funghi o altri microorganismi chì anu l'effettu di tumbà o inibisce i patogeni durante e so attività di vita. Oltre à esse antibattericu, ghjoca ancu un rolu in anti-tumore, anti-infezioni, è trattamentu di malatie cardiovascolari.

③ Medicamente antiinflamatorie: e droghe chì influenzanu micca solu u meccanismu di risposta infiammatoria di u corpu, ma anu ancu effetti antiinfiammatori sò chjamati antinfiammatori, vale à dì droghe chì luttanu contr'à l'infiammazione. In medicina, sò generalmente divisi in duie categorie. Unu hè l'antiinflamatori steroidi, chì sò ciò chì chjamemu spessu ormoni, cume cortisone, cortisone ricombinante, dexamethasone, acetatu di prednisone, ecc .; l'altru hè antiinflamatori non steroidi, vale à dì analgesici antiinflamatori, cum'è ibuprofene, aspirina, voltarina, paracetamol ecc.

L'antibiotici sò un prucessu patologicu. Hè una risposta protettiva chì si verifica quandu i tessuti sò feriti. Tuttavia, quandu a reazione hè troppu reagita, causerà u corpu à esse feritu, aumentendu cusì a mortalità è diventendu autosufficiente. , E questu hè preghjudiziu à u corpu, hè necessariu piglià un trattamentu antiinflamatori. Fattori infettivi è non infettivi ponu causà reazzioni di risonanza, dunque a scelta curretta di e droghe hè particularmente impurtante. S'ellu hè sterilizazione infettiva, cume infezioni batteriche, l'infezzione pò esse risolta da a causa radice per mezu di farmaci antibatterici o antibiotici, è a crescita di batteri pò esse uccisa o inibita. Di solitu, ricevi anti-infezioni Dopu u trattamentu, a risposta infiammatoria pò esse efficacemente cuntrullata. S'ellu hè causatu da fattori non infettivi, aduprate invece medicinali antiinfettivi, è invece usate medicinali antiinfiammatori per agisce nantu à i tessuti danneggiati per uttene effetti antiinfiammatori è analgesici. À u cuntrariu, se u medicamentu hè adupratu à casu, hè faciule chì a medicina sia sbagliata, è i sintomi ùn curanu micca a causa radice. Ancu se i cosiddetti "farmaci antiinflamatori" sò presi, hè faciule induce una ricaduta è a cundizione ùn migliurà micca.

Inoltre, a mancanza di fà una distinzione chjara trà sti tipi di droghe hà purtatu à a sostituzione involuntaria di droghe antibatteriche o ormonali. A "Sostituzione di droga anti-infettiva" è "l'abusu ormonale" sò dighjà dui prublemi assai gravi, è u dannu causatu ùn pò esse evitatu. . L'usu di droghe antibatteriche, ch'ellu sia usu nurmale o troppu, pò purtà à l'uccurrenza di currezzione batterica. L'aumentu di e cumplicazioni porta à l'inefficacità di u trattamentu originale, è porta à troppu reazioni avverse cum'è reazioni tossiche è reazioni allergiche, chì aumenta a dosa di droghe è u ciclu di medicazione, è hà ancu da rimpiazzà farmaci antiinfettivi più costosi, perdite ecunomiche è rifiuti di droga; Similmente, a sustituzione ormonale pò pruduce dipendenza da droghe, è reazioni avverse gravi, è ancu periculose per a vita.