All Categories
EN

Home>News>industria News

A malatia di coronavirus (COVID-19) cunsigliu per u publicu Prutegge e te è l'altri da a diffusione COVID-19

Tempu: 2020-04-16 Visite: 44

Pudete reducirà e vostre pussibulità di esse infettate o sparghje COVID-19 adoprendu alcune precauzioni simplici:

● Pulite regularmente e accuratamente e mani cù una frezza à base di alcolu o lavate cun sapone è acqua. Perchè? Lavavvi i to mani cù acqua è sapuniu o usendu l'alcooliu per a manu alcoolica uccide i virus chì ponu esse nantu à e vostre mani.
● Mantene a distanza à almenu 1 metru (3 piedi) trà sè è l'altri. Perchè? Quandu una persona toscia, stende, o parla chì sprayanu picculi gocciuli liquidi da u nasu o a bocca chì ponu cuntene virus. Sì a massa hè vicinu, pudete respira in i goccioli, cumpresu u virus COVID-19 se a persona hà a malatia.
● Evitate d’andà à posti affollati. Perchè? Induve e persone si riuniscenu in una multitùdine, vi sò più probabili di entre in cuntattu strettu cù qualchissia chì hà COVID-19 è hè più difficiule per mantene una distanza fisica di 1 metru (3 piedi).
● Evita di toccu l'ochji, u nasu è a bocca. Perchè? E mani toccanu assai superfici è ponu coglie virus. Una volta contaminata, e mani ponu trasfirire u virus à i vostri ochji, u nasu o a bocca. Da quì, u virus pò entre in u vostru corpu è vi infettà.
● Assicuratevi chì, è e persone intornu, seguitate una bona igiene respiratorja. Questu significa copre a bocca è u nasu cù u to coddu curvatu o u tessulu quandu si tosce o sbulicà. Cacciate immediatamente u tessulu usatu immediatamente è lavate e mani. Perchè? Gocce sparghje u virus. Seguitendu una bona igiene respiratorja, prutegge e persone chì vi circundanu da virus cume u friddu, l'influenza è u COVID-19.
● Stà in casa è autoinsulassi ancu cù sintomi minori cum'è tosse, mal di testa, febbre leve, finu à a ripresa. Avè qualchissia vi pò furnisce pruvisti. Sì avete bisognu à lascià a vostra casa, porta una maschera per evità di infettà l'altri. Perchè? Evità u cuntattu cù l'altri, li pruteggeranu pussibili COVID-19 è altri virus.
● Se avete una febbre, tosse è difficultà à respira, cercate assistenza medica, ma chjamate per telefonu in anticipu se pussibule è seguitate l'indicazioni di a vostra autorità sanitaria locale. Perchè? L'autorità naziunali è lucali averanu l'infurmazioni più dispunibule nantu à a situazione in a vostra zona. U chjamu in anticipu permetterà à u vostru duttore di cura di guidà rapidamente à a facilità di salute ghjusta. Questu pruteghjarà ancu è aiutarà à prevene a diffusione di virus è altri infezioni.
● Mantene infurmatu annantu à l'ultime infurmazioni da fonti fiduciuti, cum'è l'OMS o e vostre autorità di salute lucali è naziunali. Perchè? L'autorità lucali è naziunali sò megliu disposti per cunsiglià nantu à ciò chì a ghjente di a vostra zona deve fà per pruteghja si.