All Categories
EN

Home>News>industria News

Cunsiglii per a malatia coronavirus (COVID-19) per u publicu Ughjettu sicurizatu di sanitizatori di manichi basati in l'alcohol

Tempu: 2020-03-10 Visite: 43

Per prutege voi è l'altri contr'à COVID-19, pulite e vostre mani spessu è accuratamente. Aduprate disinfettante per mani à alcolu o lavate e mani cù sapone è acqua. Se aduprate un disinfettante per mani à alcolu, assicuratevi di aduprà è conservà cù cura.

● Mantene i disinfettanti per mani à alcolu fora di a portata di i zitelli. Insegnali cume applicà u disinfettante è monitorà u so usu.
● Applica una quantità di muneta nantu à e vostre mani. Ùn ci hè micca bisognu di aduprà una grande quantità di u pruduttu.
● Evite di tuccà l'ochji, a bocca è u nasu subitu dopu aduprendu un disinfettante per mani à alcolu, chì pò causà irritazione.
● I disinfettanti per e mani raccomandati per prutegge contra COVID-19 sò à base d'alcol è ponu dunque esse infiammabili. Ùn aduprate micca prima di manipulà u focu o di coccia.
● In nisuna circustanza, beie o lasciate chì i zitelli inghjuttinu un disinfettante per mani à alcolu. Pò esse velenoso.
● Arricurdatevi chì lavà e mani cù sapone è acqua hè ancu efficace contr'à COVID-19.