All Categories
EN

Home>News>industria News

Chì ci hè a differenza trà i medicinali prescritti è i farmaci OTC?

Tempu: 2020-05-20 Visite: 123

Un medicamentu hè una sostanza destinata à esse aduprata in a diagnosi, cura, mitigazione, trattamentu o prevenzione di malatie. Eccu e principali differenze trà droghe OTC è medicinali prescritti.

I medicinali prescritti sò: Mani chì tenenu una buttiglia di droga prescritta

Prescrittu da un duttore
Cumpratu in una farmacia
Prescrittu è destinatu à esse adupratu da una sola persona
Regulatu da FDA attraversu u prucedimentu di New Drug Application (NDA). Questu hè u passu formale chì un sponsor di droghe piglia per dumandà à a FDA di cunsiderà di appruvà una nova droga per u marketing in i Stati Uniti. Un NDA include tutti i dati animali è umani è l'analisi di i dati, oltre à informazioni nantu à cumu si comporta a droga in u corpu è cumu hè fabbricata. Per saperne di più infurmazioni nantu à u prucedimentu NDA, per piacè vede "U Processu di Revisione di Droghe di a FDA: Assicurendu chì e Droghe sò Sicure è Efficace".
E droghe OTC sò: Fotografia di parechje buttiglie medicinali

Droghe chì ùn necessitanu micca una prescrizione medica
Cumpratu fora di u largu in i negozii
Regulatu da FDA attraversu monografie OTC Drug. E monografie di droga OTC sò un tipu di "libru di ricette" chì coprenu ingredienti accettabili, dosi, formulazioni è etichettatura. E monografie saranu continuamente aggiornate aghjunghjendu ingredienti addiziunali è etichettatura secondu e necessità. I prudutti chì sò conformi à una monografia ponu esse cummercializati senza ulteriore autorizazione FDA, mentre chì quelli chì ùn anu micca, devenu esse sottoposti à una revisione è appruvazione separate cù u "Novu Sistema di Approvazione di Droghe".